محمدحسن آصفری نماینده مردم شریف اراک، خنداب و کمیجان در موافقت با کلیات برنامه هفتم توسعه بیان کرد: برنامه هفتم توسعه حسن های خوبی دارد و دنبال این نیست که تمام مسایل کشور را حل کند.
یکشنبه، ۱۸ تیر ماه، ۱۴۰۲